Se vam je že zgodilo, da obstoječi kupci iz Zahodne Evrope kar naenkrat niso več naročali, pri vašem podjetju, pred tem pa so bili vaši “zlati prinašalci” ? Imate odgovore na vprašanja zakaj je temu tako ? Kakšne korake ste pripravili na osnovi odgovorov, da bi popravili nastalo škodo in vašemu podjetju povrnili nekdanji sijaj s povečano prodajo in novimi partnerji na istem trgu ?
Če vidite v zgornjih zapisih tudi svoje trenutne izzive, potem berite naprej.
Bodisi da želite povrniti vašemu podjetju stari sijaj na nekem EU trgu, na istem trgu predstaviti popolnoma nov izdelek/storitev v za vas popolnoma novi vertikalni industrijski panogi ali pa da se prvič podajate na nov trg z vašim preverjenim izdelkom, potrebujete veliko izkušenj pri iskanju novih prodajnih kanalov. Potrebujete posebne lastnosti iskanja novih priložnosti in to v času, ko se sijaj na vašem podjetju še ni izgubil…
Business Development je v praksi preverjen pristop, ki rešuje prav zgoraj opisane izzive, zelo lepo opisane v knjigi KJE JE MOJ SIR dr. Spencerja Johnsona.
Če niste bralec (in znate malo angleško) pa si lahko ogledate tudi zelo nazoren animiran film (v angleškem jeziku) z naslovom WHO MOVED MY CHEESE. Gre za prispodobo trenutka, ko podjetje išče nove tržne priložnosti, saj so obstoječe izčrpane.
Zdravniška opozorila o stranskih učinkih veljajo seveda tudi pri uporabi učinkovitih business development storitev. Opozarjamo vas, da bo storitev povzročila, da bo vaš izdelek vsled verodostojnih informacij iz trga postal še boljši, še bolj zaželen in se boste morali zelo potruditi, da boste ustregli naraslim pričakovanjem trga …. Kako pa v vašem podjetju rešujete zgornje izzive ?