Ideja za DAJMO storitve je nastala na osnovi dolgoletnih prodajnih izkušenj na evropskem trgu.

Opažali smo, da je v Sloveniji dovolj nakopičenega tehnološkega znanja, medtem  ko primanjkuje prodajno v izvoz usmerjenih pristopov. Storitev je namenjena za slovenska tehnološka podjetja, ki iščejo svojo pot na nove trge za svojo storitev ali izdelek.

Še posebej po vstopu Slovenije v EU je opaziti premalo aktivnega dela na področju povečanja izvoza v EU kot našo širšo domovino. Več aktivnosti je na strani tujih investitorjev, da bi popolnoma preplavili Slovenijo…

Slovenska država se sicer trudi prikazati aktivnosti za promocijo slovenskega gospodartsva v tujini, vendar ocenjujemo, da je na tem področju še vedno več promocije tujega kapitala v Sloveniji.  Celo tako daleč poslušamo Evropo, da država ne sme pomagati pri konkretnih korakih, ampak lahko pomaga le posredno z manjšimi vložki.  Vsi skupaj zelo dobro vemo, kaj se je zgodilo s ceno sladkorja po ukinitvi Tovarne sladkorja Ormož, ko smo istočasno  slišali veliko besed  o samooskrbi…  Pri DAJMO menimo, da je potrebno združiti vse sile za prodor slovenskega znanja pod slovenskimi blagovnimi znamkami v tujini. To vidimo kot edino dolgoročno možnost, da bodo prihajajoče generacije videle uresničitev svojih sanj v Sloveniji kjer seveda mislimo na beg možganov.

Edina možnost za dolgoročni obstoj Slovenije je torej maksimiranje učinkov pri izvozu lastnega, visokotehnološkega znaja. Slednje velikokrat ostane v predalih na inštitutih in univerzah, saj so projekti zaključeni in plačani. V komercializacijo tega znanja pa sistematično investira redkokdo….

Storitev DAJMO je preverjena pri naših strankah, ki lahko same povedo, kako zadovoljne so. Tudi  vam lahko pomagamo do uspeha, kot je recimo Slovensko podjetje slavilo na MWC 2017 v Barceloni v kategoriji pametnih mest.

Sledite nam na LinkedIn -u.